آنچلوتی: رونالدو تنها نیاز به گلزنی دوباره دارد؛ دفاع از عنوان قهرمانی تقریباً غیرممکن است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو تنها نیاز به گلزنی دوباره دارد؛ دفاع از عنوان قهرمانی تقریباً غیرممکن است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو تنها نیاز به گلزنی دوباره دارد؛ دفاع از عنوان قهرمانی تقریباً غیرممکن است

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل شالکه در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در ورزشگاه فلتینس آرنا، به کنفرانس مطبوعاتی رفت و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

- حس و حال کلی در آستانه دیدار با چهارشنبه چیست؟

خوب است که دوباره به چمپیونزلیگ باز میگردیم و می خواهیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. نگران نیستم. ما با ایده لذت بردن از بازی و لذت از این لحظات به میدان خواهیم رفت. ما باید دوباره خوب بازی کردن را شروع کنیم - با جدیت و شور و اشتیاق. مطمئنم که می توانیم این کار را انجام دهیم چرا که در مقابل دپورتیوو عملکرد خوبی ارائه کردیم، و سختی نکشیدیم و من مطمئنم که فردا حتی بهتر هم خواهیم بود.

- آیا تیم انگیزه خود را از دست داده است؟ یا دیدار فردا فرصتی برای بالا بردن روحیه خواهد بود؟

بعد از نتیجه ای که مقابل اتلتیکو به دست آمد، مسأله تغییر هر چه سریع تر اوضاع است. همه چیز در لیگ انگیزه ما بالاست چرا که ما صدرنشین جدول هستیم! هیچ انگیزه ای بزرگتر از اینکه شانس قهرمانی در لیگ را داریم وجود ندارد، و این رقابت ها هم همین است. ما مدافع عنوان قهرمانی اروپا هستیم و هر کاری که ممکن باشد انجام خواهیم داد تا دوباره قهرمان اروپا شویم.

- په په چطور است؟ آیا او فردا بازی خواهد کرد؟

او بازی خواهد کرد.

- ... و کریستیانو رونالدو؟

او بازی خوبی مقابل دپورتیوو داشت، او سخت کار کرد و با جدیت و محکم بازی کرد. او برای مدتی [یک ماه یا سه بازی] گلزنی نکرده است، اما به زودی فرصت کافی برای جبران خواهد داشت. او در حال بهبودی است. تمام چیزی که نیاز دارد، شروع دوباره گلزنی است و فردا فرصتی برای انجام این کار خواهد داشت.

- تونی کروس را چگونه توصیف می کنید؟

باهوش در بازی خوانی.

- کارشناسان می گویند که انتظار یک شالکه دفاعی را دارند، آیا از ایارامندی استفاده خواهید کرد یا لوکاس سیلوا؟

یکی از آنها بازی خواهد کرد اما من هنوز تصمیم نگرفته ام که کدامیک. ما هنوز در مورد ترکیب ابتدایی خود فکر می کنیم چرا که در شالکه برخی چیزها نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. به خصوص آنها سیستم خود را عوض کرده ند - برای مثال آنها با سه مدافع میانی بازی می کنند و حمله کردن در مقابل تیمی که با سه مدافع مرکزی بازی می کند، بسیار سخت تر از تیمی است که چهار مدافع خطی دارد.

- آیا با توجه به بازیکنان مصدومی که دارید، به تغییر سیستم فکر کرده اید؟

نه، سیستم مثل همیشه باقی خواهد ماند. در دیداری مثل این، شما باید در خط حمله و دفاع با شدت و جدیت بازی کنید. این چیزی است که من از بازیکنانم خواسته ام تا بتوانیم سریعاً توپ را باز پس بگیریم و عمق بیشتری در حملات داشته باشیم.

- شما به عنوان بازیکن و مربی فاتح چمپیونزلیگ شده اید؛ آیا رؤیای اینکه به اولین مربی تبدیل شوید که دو قهرمانی متوالی به دست می آورد را دارید؟

این انگیزه فوق العاده ای است. ما سال گذشته هم اینجا بودیم و حالا با همان رؤیا به اینجا بازگشته ایم. تاریخ می گوید که این کاری واقعاً سخت خواهد بود، تقریباً غیرممکن، اما باید تلاش کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.